Dieta na powiększenie biustu to jeden ze sposobów na spełnienie marzeń o kształtnych, jędrnych i dużych piersiach. Istnieje grupa produktów, których spożywanie może wpłynąć na ten atrybut kobiecości i pomóc zwalczyć kompleks, który posiada wiele pań. Warto jednak już na wstępie zaznaczyć, że nie jest to metoda, która zagwarantuje ci stuprocentową skuteczność – w przypadku jednych kobiet zadziała lepiej, a w przypadku innych gorzej (albo wcale). Niemniej warto poznać składniki diety, które mogą wpłynąć na rozmiar biustu – w tym artykule poznasz te najskuteczniejsze!

Kompleks małych piersi dotyka kobiet w każdym wieku. Niestety, natura nie jest sprawiedliwa i nie wszystkie panie traktuje jednakowo. Stąd też cała masa różnego rodzaju sposobów na walkę o duży, kształtny biust, takich jak ćwiczenia, masaż piersi, tabletki i wspomniane już produkty spożywcze. My zajmiemy się dietą, która nie jest wymagająca, a może dać odpowiedź na odwieczne pytanie „jak powiększyć pierś?”.

Na czym polega dieta na powiększenie biustu?

Co jeść na powiększenie biustu? Cóż, odpowiedź nie jest jednoznaczna. Na początek warto przede wszystkim dowiedzieć się z czego zbudowane są piersi. Oprócz płatów i przewodów mlecznych, składają się w dużej mierze z tkanki tłuszczowej, nadającej im odpowiednią wielkość i kształt. Dlatego też w większości przypadków im więcej w ciele kobiety jest tłuszczu, tym większe są piersi, choć oczywiście nie odnosi się to do wszystkich pań. Dlatego samo przytycie nie musi oznaczać automatycznego wzrostu biustu. Zwykle bowiem tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności gromadzi się na brzuchu, udach oraz wokół bioder.

Warto jednak zwrócić uwagę na kwestię hormonów, przede wszystkim estrogenów, które są odpowiedzialne między innymi za rozmiar piersi. Na ich podobieństwo działają fitoestrogeny, a więc związki znajdujące się w niektórych produktach spożywczych. W dalszej części artykułu podpowiemy ci, które z nich będą najkorzystniejsze dla twojej klatki piersiowej, a także skupimy się na innych składnikach diety, między innymi tych, które odpowiedzialne są za jędrność piersi. To również bardzo istotna kwestia – nawet jeżeli biust nie jest duży, to zdecydowanie wpływa ona na jego wygląd, spełniając oczekiwania większości kobiet.

Czy dieta na powiększenie biustu faktycznie działa?

Czy dieta na powiększenie biustu faktycznie działa

Opinie na ten temat są podzielone, ponieważ – poza zabiegami z zakresu medycyny estetycznej – nie istnieją w pełni skuteczne, domowe metody, dzięki którym możliwe jest powiększanie biustu. Nie możesz więc spodziewać się tego, że włączając do swojej diety wszystkie produkty zawierające fitoestrogeny albo duże ilości wartościowych dla piersi witamin, urosną one o dwa rozmiary w kilka tygodni.

Nic nie stoi natomiast na przeszkodzie, aby spróbować, ponieważ odpowiednia dieta może delikatnie wpłynąć na powiększenie biustu, a co równie istotne dla wielu kobiet – poprawić jego kształt, jędrność i ogólny wygląd. Szczególnie, jeżeli znajdujesz się w okresie dojrzewania i twoje piersi dopiero się kształtują. Wśród opinii na ten temat nie brakuje również tych pozytywnych, dlatego też sprawdźmy jakie produkty mogą odpowiednio wpłynąć na rozmiar biustu!

Jakie produkty jeść, aby powiększyć piersi?

Wiesz już co wpływa na wielkość biustu i jaka może być skuteczność diety na powiększenie piersi, dlatego też możemy przejść do meritum – oto najlepsze produkty, które mogą wpłynąć na wielkość twojego biustu. Co więcej, większość wymienionych składników diety to mnóstwo cennych witamin i minerałów, które wspomogą wiele procesów w twoim organizmie. Skorzystanie z nich nie wiąże się więc z jakimkolwiek ryzykiem, a może przynieść ci wiele dobrego!

Owoce morza

Owoce morza

Zaczynamy od czegoś, co będzie z pewnością zaskoczeniem dla wielu kobiet i jednocześnie bardzo dobrą wiadomością – szczególnie dla miłośniczek ryb, krewetek, ostryg, kalmarów, krabów czy homarów. Spożywanie owoców morza dostarczy organizmowi duże ilości białka i manganu – są one istotnymi składnikami kobiecych piersi, wspierając ich budowę.

Owoce morza zawierają wiele innych witamin i minerałów korzystnych dla twojego zdrowia. Spożywając je regularnie, nie tylko zyskasz możliwość wzrostu piersi, ale również wzmocnisz swoje mięśnie, zniwelujesz bezsenność, wzmocnisz odporność, a nawet kości.

Lignany

Wspomnieliśmy wcześniej o fitoestrogenach, które w kobiecym organizmie działają na podobnej zasadzie, co żeńskie hormony – estrogeny, odpowiedzialne między innymi za twój biust. Do tej grupy zaliczamy lignany, a więc fitoestrogeny pozyskiwane z siemienia lnianego, które mają zdolność do regulowania aktywności hormonów płciowych w organizmie.

Jako związki o działaniu estrogenowym mogą powodować nabrzmienie biustu, a do tego poprawiać wygląd skóry piersi. Co więcej, mają one wiele innych korzystnych właściwości – wpływają pozytywnie na zdrowie kobiet w czasie menopauzy, hamują rozwój osteoporozy, a nawet obniżają poziom cholesterolu. Lignany znajdują się nie tylko w siemieniu lnianym, ale również wielu innych produktach spożywczych – między innymi w sezamie, czosnku, hummusie, suszonych morelach i daktylach, chlebie żytnim, soi czy kabaczkach. Spożywając te składniki regularnie, możesz zobaczyć doskonałe efekty naturalnego, w pełni bezpiecznego powiększania biustu.

Białe mięso

Białe mięso

Jak powszechnie wiadomo, białko jest ważnym budulcem mięśni i spożywanie go w dużych (ale w granicach rozsądku!) ilościach, może mieć również wpływ na rozmiar piersi. Jego doskonałym źródłem, poza wspomnianymi już owocami morza, jest również białe mięso – np. z kurczaka.

Pamiętaj jednak, że musi być ono chude, najlepiej gotowane, ponieważ w zbyt dużych ilościach i po usmażeniu na głębokim oleju, może doprowadzić do gromadzenia się nadmiaru tkanki tłuszczowej. A to nie przyniesie korzystnych efektów – ani dla twoich piersi, ani innych części ciała.

Lucerna i szpinak

Oba te składniki diety są bogatymi źródłami fitoestrogenów, a także antyoksydantów, żelaza i wapnia, dlatego też ich spożywanie jest wskazane, jeżeli chcesz, aby twój biust stał się większy i jędrniejszy. Co więcej, produkty te mają bardzo pozytywny wpływ nie tylko na piersi, ale również zdrowie, obniżając ciśnienie, wspierając ciążę, a nawet umożliwiając szybsze gubienie zbędnych kilogramów (potas i witaminy z grupy B, zawarte w szpinaku, przyspieszają metabolizm i uczestniczą w spalaniu tkanki tłuszczowej).

Koper włoski

koper włoski

Kolejnym istotnym hormonem żeńskim jest prolaktyna, która odpowiada za regulowanie cyklów miesiączkowych, prawidłowy przebieg ciąży, a także… biust. Jednym z produktów, odpowiedzialnych za wzrost jej poziomu jest koper włoski, dlatego też picie przyrządzonych na jego bazie naparów, może mieć wpływ na wielkość i jędrność twojej klatki piersiowej.

 Pamiętaj jednak, by nie spożywać go w nadmiernych ilościach – zbyt duża ilość hormonów w organizmie może nieść negatywne konsekwencje, np. doprowadzić do nieregularnych miesiączek czy problemów z zajściem w ciążę!

Jednonienasycone kwasy tłuszczowe

Jak wspomnieliśmy na początku, piersi składają się w dużej części z tkanki tłuszczowej, dlatego też na ich rozmiar wpływ będą miały produkty bogate w zdrowe tłuszcze. Znajdują się one między innymi w takich produktach, jak orzechy ziemne i laskowe, pistacje, oliwki, oliwa z oliwek, awokado, żółtka jaj oraz olej rzepakowy (z pierwszego tłoczenia).

Oczywiście pomimo tego, że jednonienasycone kwasy tłuszczowe są zdrowe i mogą doprowadzić do wzrostu twoich piersi, należy spożywać je z umiarem. Albo regularnie wykonywać ćwiczenia, które pozwolą spalić nadmiar zbędnej tkanki i zadbać o piękny wygląd.

Żółte i pomarańczowe warzywa

Żółte i pomarańczowe warzywa

Na koniec produkty niezwykle zdrowe, które choć nie będą miały wpływu na wielkość twoich piersi, to z całą pewnością poprawią ich wygląd. Wynika to z faktu, że warzywa, takie jak marchew, papryka czy dynia zawierają duże ilości witamin E i A, które mają zbawienny wpływ na wygląd skóry. Powodują, że staje się ona gładsza i jędrniejsza, co poprawi estetykę kobiecego biustu.

Dlaczego? Przede wszystkim z powodu delikatności i wrażliwości skóry piersi – wspomniane witaminy znacząco wpłyną na jej wygląd i sprawią, że biust będzie prezentował się o wiele piękniej i (w przypadku dojrzałych kobiet) młodziej.

 Pamiętaj! Warzywa ograniczają produkcję męskiego hormonu – testosteronu, dlatego pozwalają utrzymać prawidłową ilość estrogenu w twoim organizmie. Co więcej, mogą mieć pozytywny wpływ nie tylko na twoje piersi, ale również wygląd całego ciała – mają działanie antyoksydacyjne, hamując i niwelując oznaki starzenia się skóry!

Co jeszcze powiększa piersi?

Oczywiście wymienione produkty to nie wszystko, co możesz jeść, aby twój biust był większy i bardziej kształtny. Do innych polecanych składników diety zaliczamy jeszcze warzywa kapustne, mleko, żyto, pestki słonecznika, suszone śliwki, kiełki fasoli Mung, jarmuż, brokuły, zioła na powiększanie biustu i wiele innych.

Dzięki tak dużej różnorodności składników, możesz skomponować dietę na powiększenie piersi, która będzie zdrowa i uniemożliwi odkładanie się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Warto spróbować i jeść wymienione wyżej zdrowe produkty – będą one miały pozytywny wpływ nie tylko na twój biust, ale również wiele innych procesów, jakie zachodzą w organizmie.

Czym warto uzupełnić dietę powiększającą piersi?

Dieta to nie wszystko. Chcąc zadbać o rozmiar i wygląd swoich piersi, warto przede wszystkim postawić na różnego rodzaju ćwiczenia na większy biust. Proste, różnorodne i możliwe do wykonania w domu, będą doskonałe zarówno dla młodych kobiet, dla których priorytetem jest powiększenie biustu, jak również dojrzałych pań, pragnących przywrócić im jędrność albo ładny wygląd skóry.

Jest jeszcze jedna alternatywa – suplementy diety, które zostały stworzone w oparciu o odpowiednio wyselekcjonowany, bezpieczny dla każdej kobiety skład. W sklepach znaleźć można wiele przebadanych preparatów o bardzo dobrych opiniach, które mają pozytywny wpływ na wielkość oraz wygląd piersi. Jednym z tych najczęściej polecanych jest ProBreast Plus, czyli kapsułki, których zadaniem jest podnoszenie poziomu estrogenu i tym samym stymulacja piersi. Co więcej, twój biust zostanie ujędrniony, a jego skóra stanie się o wiele bardziej odporna na różnego rodzaju mało estetyczne zmiany.

Za skuteczność tego suplementu odpowiedzialny jest skład, oparty na naturalnych substancjach aktywnych – część z nich wymieniliśmy wyżej! Mowa tutaj o:

  • kozieradce;
  • koprze włoskim;
  • chmielu,
  • L-tyrozynie;
  • nagietku lekarskim;
  • oleju ze słodkich migdałów.

Takie połączenie jest bezpieczne dla zdrowia i – jak twierdzi producent – daje rewelacyjne efekty. Wiele kobiet, które skorzystały z ProBreast Plus mówi nawet o tym, że ich biust urósł o 1-2 rozmiary. Efekty przychodzą po kilku tygodniach, a w przypadku ich braku, producent zapewnia gwarancję zwrotu pieniędzy. Warto spróbować – być może jest to ten sposób na powiększenie piersi, którego szukałaś od dawna.

Podsumowanie

Powiększenie biustu domowymi metodami według części osób jest możliwe, a według innych nie przynosi wymaganych rezultatów. Naszym zdaniem, chcąc uzyskać satysfakcjonujące efekty, warto połączyć trzy kluczowe metody, takie jak:

  • dieta;
  • ćwiczenia;
  • specjalne preparaty, np. ProBreast Plus.

Dzięki takiemu kompleksowemu podejściu zyskasz największe szanse na to, aby twoje piersi stały się większe, jędrniejsze i by ich skóra była gładka oraz pozbawiona jakichkolwiek niedoskonałości. I choć nikt nie zagwarantuje ci tego, że twój biust będzie o kilka rozmiarów większy po kilkutygodniowej kuracji, z pewnością doświadczysz pozytywnych efektów – chociażby dla zdrowia czy samopoczucia!

Poznaj również inne metody powiększenia piersi:

Autor

Poruszamy kontrowersyjne, intymne i wstydliwe tematy. Publikujemy treści traktujące o problemach fizycznych, psychicznych i defektach urodowych. Z nami pozbędziesz się największych kompleksów.

1 Komentarz

  1. Bardzo fajny artykuł! Stosowałam już różne dziwne sposoby na powiększanie biustu, jednak nie przyniosły one za bardzo widocznych efektów.
    Ostatnio zdecydowałam się również na profesjonalne ćwiczenia na powiększenie/ujędrnienie biustu i uważam, że dieta na większy biust będzie fajnym ich uzupełnieniem. Tym bardziej mi to pasuje, bo uwielbiam białe mięso i owoce morza. Nawet nie wiedziałam, że wykazują one działania na powiększanie piersi. Jestem ciekawa efektów diety.

Napisz komentarz